tisdag 12 september 2017

I'm done!

TACK OCH HEJ!
I'm so done with this day!

Den började såå bra med dagklubb och vänner och vi hade en så bra förmiddag. Men så bara vände allting. Humöret rasade, huvudvärk, Melvin gjorde precis ALLT han VET att han INTE får. Lovar att han kände av mitt dåliga humör och blev säkert oxå smittad av det.

Då Johnny kom hem stack jag fort som fan hemifrån och hem till min syster och systerson. Så skönt att bara komma hemifrån ENSAM och bara halvligga i en soffa utan måsten eller ansvar. Liten pratstund, bebisgos och rensning av min systersons bebiskläder var jag redo att åka hem igen.

Väl hemma var Melvin klar för sängen så jag tog nattande på mig ikväll. Biggest misstake ever eftersom att han tydligen ville ha Johnny med sig och när vi väl bytt så satt han i sängen och skrek efter mamma. Giv mig styrka! Sen låg han där och skrek och sparka och grät hysteriskt. Allting jag gjorde var fel och det slutade med att Johnny tillslut fick ta över; mot Melvins vilja. Efter många om och men sover prinsen, mamma på dåligt humör och pappa jätte trött! Ni förstår säkert feelisen i stugan vår...

Nu ska jag äta. Mot min vilja eftersom att matlusten lyst med sin frånvaro i några dagar men kan ju inte va oäten heller eftersom att prinsessan i magen verkligen behöver all näring hon kan få. Så nice att allt går min väg idag... NOT

Så att en sån dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar