måndag 6 februari 2017

Några konstateranden


- att ligga och klia sig är lika skönt som att få två orgasmer efter varandra

- min hud mår absolut bättre utan gluten. Likaså min mage.

- hur mycket jag än förösker äta naturell jogurt med frukter och olika rawcakes så kommer mitt sötsug inte att botas förrän jag får en stor påse lösgodis från makuuni... eller prisma. Kan jag hålla mig? Or am I weak? Det återstår att se..

- efter att jag var en vecka sängliggande har jag blivit mer beroende av telefonen än nånsin. KAN.INTE.SLÄPPA.DEN.

- hatar mitt långa hår. På onsdag ryker det!!

- plötsligt var det inte alls gott och skönt att snusa. Så jag slutade. Just like that.

- jag har lite panik över att jag inte har en aning om vad jag vill jobba med i framtiden.... Trots att jag är endast 25 år!

- är super glad över att det ikväll börjar en ny säsong av Paradise Hotell men jag hoppas verkligen att denna säsong blir bättre än förra.

- håller på att få värsta kliattacken så tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar