tisdag 10 januari 2017

Vad ska man säga?

Här om dagen fick jag meddelande av mamma om att jag hade post i deras låda.
Och när jag sen hämtade posten av henne blev jag riktigt glad och varm inombords. 


Detta låg nämligen i lådan och det är ju precis sånt här som är den bästa posten!
Tänk att hon tänkte just på oss och att hon ville ge detta till oss.

Så hoppas att du, nästan-granne-Camilla, ännu läser min blogg efter en lång paus;
Tusen tack för den fina gåvan!
 Här är en lillkille som blev jätte glad över tidningen och almanackan!
 Och jag är säkert ännu gladare hehe.  Jag hoppas du och din familj har haft
en underbar jul och en bra start på det nya året! <3 kram till dig!
(Ps. Vi har flyttat men det är min mamma som bor där nu så vi lär väll ses ;) )

1 kommentar:

  1. Va glad ja blir också :'D å va kul att du skriver av dig igen :) kram! :)/nästangrannenCamilla

    SvaraRadera