fredag 6 januari 2017

Riktigt äkta frihet

Åååh vilken underbar vecka jag haft! Och det bästa är ju att den ännu inte är över. Har massa roligt att se framemot denna helg.

Men ja, back to gångna veckan. Eftersom att jag inte jobbar längre, inte är dötrött dygnet runt och Johnny har pappaledigt hela månaden så lever jag ett så fritt liv just nu. Jag kan göra vad fan jag vill och när jag vill! Med eller utan Melvin. Snacka om frihet asså! Vad har jag gjort med min frihet undrar ni säkert? Nå såklart har jag använt den till att umgås med mina bästa vänner. I tisdags var jag med Janna hela kvällen, igår spenderade jag och Melvin hela halva dagen med Carro och hennes småbrudar och idag blev det förmiddagslek med Fia, Colin, Olli och Betti! SÅ HIMLA KUL! Känner verkligen av att jag knappt träffat dem under hela hösten. Vi pratar såklart så gott som dagligen men det är inte samma sak som att träffas över en kopp kaffe. Har saknat det såå mycket! Jag tror inte man uppskattar tiden med sina vänner lika mycket då man umgås med dom ofta. Men så fort man inte träffas på en stund så märker man verkligen hur värdefullt det är att umgås med andra människor som man bryr sig om.

Igår kväll var vi och flyttade åt min mamma. Hon flyttade till huset som vi flyttade ifrån i höst. Alltså huset är mammas -> vi har hyrd av henne -> det var mögel där -> vi flyttade -> hon renoverade det och flyttade nu tillbaka dit. Huhu, blir allt yr av allt som har med huset och flytt att göra. Varit sååå mycket ståhej med det!! Men nu är alla glada och nöjda med sina hem! Mamma behöver verkligen ha ett stort hus med tanke på alla barn,barnbarn och djur hon har. 

Imorgon blir det städning hela dagen för på lördag nalkas det tjejmiddag här hemma hos mig! Ska bli så roligt!

Mer än så har jag inte att komma med såhär 00:20 natten till fredag. Haha. Ligger i sängen och mobilbloggar för att jag var för lat att ta fram laptopen. Oxh ni ba ok slut av nu! Jaja, godnatt på er! 

1 kommentar: