måndag 2 maj 2016

Och där gick en månad, igen!


Det var ju igår som Melvin fyllde 1 år. Men plötsligt är det maj.
Det känns som att tiden går fortare för varje dag som går.
Eller så är det bara jag som har så fullt upp hela tiden
så jag hinner inte med.


Som t.ex. i helgen har jag:

    • Städat huset samtidigt som jag tagit hand om en febrig 1 åring.
    • Kört 200km/väg för att äta mat och dricka examenskaffe hos min småkusin.
    • Jobbat 7 timmar sista kvällen på Pedros (efter att jag kört 400km) innan vi spikade fast dörrarna. Det var många blandade känslor under kvällen MEN det var en bra kväll.
    • Sovit 8 timmar under hela helgen.
    •  och i söndags drog jag slutspurten med ett 5 timmars talko på Pedros.

Idag vaknade jag med värsta förkylningen och sjuk hals.
Melvin började oxå rossla och snora inatt och har värsta trots perioden ever!
Så jaa, vi mår inte bra och har haft en skit jobbig början på den nya månaden.
MEN vi sov 12 timmar  inatt och vi har fint väder så det blir nog bra det här ännu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar