torsdag 28 april 2016

Hej Våren!


Godmorgon folket!

Vilken underbar morgon.
Och vilket underbart väder vi fått.
Till Jeppis i alla fall.

Då vi steg upp kl 07 var det +5grader.
Nu kl 10 är det +10 grader!
Äntligen är våren här!

 
Vi har redan hunnit leka där ute och nu ligger Melvin och sover.
Själv tänkte jag dricka en kopp kaffe, blogga och kolla gårdagens Salatut Elämät.

Vi har faktiskt en del program idag sen då Melvin vaknar. Ska åka in till stan på ett bankärende, köpa en examensgåva och handla lite. Så ska huset städas, kläder tvättas och ifall jag orkar så tänkte jag fa på Body Pump ikväll. Helgen kommer vi att vara borta så jag vill att det ska vara snyggt och rent då vi far hemifrån. Hatar att komma hem till ett råddigt och smutsigt hus.


Det känns som att det är mycket på gång just nu. Det händer så mycket och vi har många roliga saker att se framemot. Älskar den här årstiden. Då allt och alla vaknar till liv och det är mycket ståhej runt omkring en. Jag blir själv så pigg och glad och spontan av att andra är på gång. Ååh vad jag har väntat på detta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar