söndag 3 april 2016

Livet alltså


Det jag älskar med bloggvärlden är att det finns alltid en bloggare man kan relatera till. Många gånger då jag läser denna blogg så känner jag igen mig och det är många gånger till en tröst.

Idag t.ex. då jag läste detta inlägg började jag stor böla. För det är exakt så jag har det just nu. Jag har drabbats av värsta vårdepressionen ever. Vanligtvis blir jag glad, ivrig och motiverad då våren nalkas men iår.. Nej fy fan alltså! Allting känns skit, jag är värdelös, ingen älskar mig. Jag är så nere och trött och livslusten ligger på -3. Jag tackar vintern och kylan för det. Sku vintern inte varit så jobbig sku jag definitivt vara gladare nu.

Dock börjar jag känna att det negativa håller på att vända till positivt! Jag känner mig så mycket gladare och har t.ex. riktigt mycket motivation att påbörja mina vår- och sommarprojekt! Och just det att jag har motivation till att göra saker och ting är ju ett riktigt gott tecken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar