onsdag 6 april 2016

Känslomässigt f*cked up

Jag är ett vrak!
Beter mig så löjligt.
Sitter och bölar från och till.

För jag är så otroligt stolt!

Mest över Melvin. Men oxå mig själv!
Om jag nångång igen känner att jag aldrig åstadkommit nått i detta liv, så ska jag bara ta en titt på Melvin.

För det är ju det jag har åstadkommit, fött ett barn till världen!

Han fyller 1 år idag. Och som jag skrev tidigare så har vi såklart firat. Med alla våra käraste familjemedlemmar och vänner. Det blev en så lyckad dag. Känslosamt men lyckat.

Jag är så fylld med kärlek, glädje och lycka så jag har svårt att hålla tårarna tillbaka. Johnny har till och med frågat i några omgångar om jag gråter. Jag svarade fint med att "nej, näsan började bara rinna. Säkert av hundhåret." Liar, liar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar