torsdag 7 april 2016

Den första födelsedagen


Äntligen har jag landat lite efter den stora dagen! Som jag skrev igår kväll så blev kalaset väldigt lyckat. Jag har inte stressat varken inför eller under kalaset. Utan vi hade riktigt bra flow med allt! Melvin var dessutom jätte duktig hela dagen. Inte en enda gång var han gnällig eller omöjlig på annat sätt.

Vi delade upp kalaset i tre bjudningar. På förmiddagen kom Mamicats+bihang, på dagen kom mina bästa vänner och mot kvällen kom våra familjer hit. Det var faktiskt riktigt perfekt att göra så. Eftersom att jag har många nära vänner som jag vila bjud och Johnnys familj är så stor så sku det ha blivit allt för mycket folk på en och samma gång.

Melvin fick massa fina gåvor. Hela vardagsrummet är nu full med leksaker och till hans garderob flyttade det in en massa fina sommarkläder. Precis sånt som vi behöva. Ska visa hans gåvor i ett annat inlägg.

Igår efter kalaset satt jag och tänkt igenom dagen och hur bra den faktiskt var! Hela dagen var fylld med kärlek och glädje. Alla våra gäster var glada och nöjda med kalaset, jag fick slappna av hela dagen och jaa.. Allt var helt enkelt så perfekt! Precis som jag vila ha det.

Vi är så otroligt tacksamma över att ha alla dessa fina människor i våra liv. Jaaa, jag vet att jag säger det biljoner gånger men det går liksom inte att förklara hur mycket alla dessa människor betyder för oss! Vi kan verkligen se tillbaka på Melvins 1 års dag som en av de bästa dagarna!

Och på tal om att se tillbaka.. Sämst som jag är tog jag ju inte en enda bild på dekorationer, kakor eller annat. Men det gjorde både Elisabeth och Carola. Så jag bjuder på deras bilder heheh.

 
Foto: Elisabeth
Foto: Carola

Båda tjejerna är ju superduktiga på att fotografera och jag är väldigt glad över att de knäppte så många fina bilder! Ska bli så roligt att visa dessa bilder åt Melvin om typ 10 år och komma ihåg vilken fin dag det var! *snyft*


TUSEN MILJONER TACK 
till alla som medverkade! <3
Det sku absolut inte varit lika bra utan er!

Ps. Läs mina favorit tjejers tankar
om Melvins 1 års dag HÄR och HÄR

3 kommentarer:

  1. Jaa Janica, det var verkligen jätteroligt kalas, och det bästa av allt var ju att se hur mycket Melvin njöt av allt! Det gjorde du bra <3

    SvaraRadera
  2. Ps. vem är dessa MamiCats? Och vem ingår i gruppen av fräsiga cats?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehehe jaa den gruppen sku du säkert vila va med i ;) men det är nog hemligt vem MAMICATS är :)

      Radera