torsdag 17 mars 2016

Random tre punkters listan


Tre saker jag alltid gör:
Alltid då vi köpt en knippe med bananer så äter jag direkt en banan.
Jag dammsuger varje dag. Får ingen ro i själen på kvällarna om jag vet att jag inte har dammsugit.
Då jag tar ett rent glas ur skåpet så sköljer jag alltid ur det innan 

Tre maträtter jag älskar:
Makaronilåda
Fisksoppa
Ugnsgrönsaker och nötkött

Tre saker jag inte kan leva utan:
Kaffe
Telefonen
Mina glasögon

Tre intressen jag har:
Matlagning
BodyPump
Bakning

Tre länder jag rest till och gillat mest:
Norge
Spanien
Kroatien

Tre saker jag ser framemot med sommaren:
Weekend festival
Villaliv
Jag och Johnny ska få vara lediga tillsammans <3

Tre saker jag hatar med våren:
Pollen
Slask
Alla människor som blir besvikna då takatalvi kommer. 
Liksom why? Den kommer ju varje vår!

Tre meningar jag använder dagligen:
"Nej Melvin, du får inte."
"Vad ska vi äta idag?"
"Ska vi fa ut och gå?"

Tre tv-program jag alltid kollar:
Salatut Elämät
Masterchef
Paradise Hotel 

Tre favorit veckodagar
Onsdag
Fredag
Söndag

Tre saker jag saknar med graviditeten
Den stora magen
Sparkarna jag fick känna då Melvin busade inne i magen <3
Förlossningen

Tre saker jag tänker göra idag:
Leka med Melvin
Träna
Umgås med vänner 

1 kommentar:

  1. Kom att tänka på en grej när jag läste meningen "Vad ska vi äta idag?".. Vad ger ni för mat åt Melvin? Lagar ni hemgjord mat åt honom eller får han burkmat? Om ni lagar själv, vad lagar ni isf? :) skulle vilja ha lite tips på mat åt en kinkig ettåring som spottar ut i princip allt som innehåller bitar/klimpar ;)

    SvaraRadera