onsdag 9 december 2015

Bloggkollen två punkt noll



1. Blir du lätt provocerad av bloggar? Joo, ibland blir jag det. För vissa bloggare vill ju bara provocera sina läsare och oftast gör de ju det ganska bra, Dock håller jag mig för att kommentera. Eller janå... Int alla gånger
2. Har du nångång själv provocerat i din blogg (på flit?) Haha, me? NOOOO!! Lolololol nå det har jag väll nog. Så kul då folk stressar upp sig på saker JAG gör i MITT liv!
3. Vilken är den senaste bloggen du lag till i din lista över bloggar du läser? Den här!
4. 2 bloggar du läser precis varenda dag? Carro och Beth
5. Vad är det bästa med din blogg? Alla söta bilder på Melvin hehe
6. En bloggare du gärna skulle ta emot tips av när det kommer till din inredning? Modern inredning i all ära.. Men jag vill inte ha ett hem som ser lika ut som alla andras. Jag gillar att inreda mitt hem i min egen stil. Därför vill jag inte ha tips av någon. Men tack i alla fall!
7. En bloggare du skulle vilja äta middag med? På Galan träffade jag Jens som bloggar för sevendays. Han driver en matblogg och jag går ganska ofta in där för att få lite inspiration till matlagning. Så jaa, han sku gärna få laga mat till mig. Ni hittar hans blogg här.
8. En bloggare du skulle vilja träna med? Lina!
9. En blogg du saknar i den finlandssvenska bloggvärlden? Tycker det finns alla möjliga bloggar. Bara att välja och vraka.
10. Ett ämne du är trött på i den finlandssvenska bloggvärlden? JULKALENDRAR! Jätte bra jobbat alla som lägger ner massa tid på sin julkalender och har en bra kalender. Men så finns det ju såna som har en kalender bara för att. Och sånt är jag trött på..
11. Vad är det konstigaste inlägget du läst på en blogg? Haha läser nog så många konstiga inlägg ibland så huhu.. Men ett som tog första priset va nog det då en bloggare skrev att man ska gömma sina kroppsdelar som man hatar. Hur kan man ens uppmuntra till sånt? Konstiga funderingar..
12. En blogg du alltid blir glad av? The one and only Lillemor! 
13. Vems blogg kommenterade du senast? Och vad skrev du? Suger på att kommentera men faktiskt så kommenterade jag en kommentar i Carros blogg. För där hadd någon skriva att man är egoistisk om man inte har dop/namngivningsfest vilket jag tycker är helt jävla löjligt med tanke på att alla får göra precis som de vill!!
14. Om den finlandssvenska bloggvärlden skulle utse "årets nyårskaramell" vem blogg tror du skulle vinna? Oj vad svårt det här va...
15. Vad tycker du är det viktigaste på en blogg? Egentligen tycker jag att det här är en ganska löjlig fråga. Vadå viktigast? Får int alla ba ha en sån blogg som de själva vill? Förstås om man siktar på att bli en storbloggare o ha fem miljoner läsare kanske man ska tänka på vissa saker så som innehållet och utseende. Men annars tycker jag att man bara ska skriva o ha det utseende man vill. Det är ju din egen blogg.
16. Vilken är din favoritgenre på bloggar? Skönhetsbloggar, mammabloggar och vardagsbloggar. Sen gillar jag oxå alla bloggar som har fina bilder men såna kollar jag i bara nu som då.
17. Två saker du aldrig skulle blogga om? Religion och våra privata saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar