onsdag 2 december 2015

Att städa bort med bebissaker


Som sagt så har jag städar idag. Alla skåp, lådor, hörn och hål. Det har nog varit en jobbig dag men jisseeees va skönt det känns nu att sitta i ett rent och fint hem! Välkommen jul, säger jag bara.

Nå då jag städade Melvins lådor med saker. kläder och annat så konstaterade jag ganska fort att han kan inte använd ens hälften av sakerna och kläderna han har nåmer. För han har växt så otroligt mycket! Han är ju ingen spädis mera. Han behöver inte ett babynest eller kläder i storlek 56.
Och vet ni? Det var riktigt sorgligt att städa bort hans allra första klädesplagg och saker. Självklart är det roligt att se då han växer och utvecklas men samtidigt är de ju så tråkigt att han växer så fort

Dessutom önskar jag mer och mer att jag faktiskt sku ha njutit då han var spädis. Precis som alla sa till mig. Den tiden går så otroligt fort och man får aldrig tillbaka den.

Men det är ju inget jag kan börja trampa i nu. Jag njuter ju av varenda dag i nuet och det är viktigast. Det som varit har varit.

 
Snälla tiden, stanna! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar