måndag 30 november 2015

Tankar om min vardag just nu


Jag måste sluta jinxa för mig själv! För så fort jag säger allt är sååååå braaa så skiter allt sig. En hel dag hann ju allting va bra före det sket sig igen. Men men sånt är livet ibland. Jag bord ha lärt mig vid det här laget.

Både jag och Melvin är extremt hängiga ida. Vi har sovit nästan hela dagen. Lunchade med Tiici och stängde in oss sen igen. Tror det är vädret. För det har varit riktigt dystert idag.

Imorgon är det julstädning som står på schemat. Och eftersom att Melvin drar sig fram fort som blixten så går det inte att ha honom hemma då vi städar. Så han ska va med mommo en par timmar.

Dessutom har jag min näst sista gång på ljusbehandlingen imorgon! Äntligen är det snart färdigt. Orkar inte mera. Så tråkigt att köra, skaffa skötare och det värsta av allt är att ligga i det där båset. Gaaah har inget tålamod för det.

Igår på babysim konstaterade jag att det är faktiskt ganska tråkigt. Tror Melvin tycker det oxå. Han var riktigt obrydd och blev glad först då vi satt i bastun och sku börja klä på oss. Hahaha.

På en skala från 1-100, huuur freaking söööt är inte Melvin på denna bild?

Fick denna söndag morgon och höll på att sakna ihjäl mig <3

Nu just kollar jag Paradise Hotel... Såklart fastnade jag i även denna säsong. Kan dock inte påstå att den är lika bra som föregående år.

Efter regn kommer sol så jag siktar på att nån gång blir man belönad för alla svårigheter man gått igenom.

Trots alla svårigheter hittar man nog alltid nått att glädjas över. Jag är glad över min lilla familj, mina vänner och att vi har tak över huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar