fredag 13 november 2015

PANIK



Vet ni vad som är roligt? 

Att det är Gala nästa helg! Wohoo


Vet ni vad som är mindre roligt? 

Jag har ABSOLUT INGEN ANING om vad jag ska ha på mig!
Varken kläder, skor, accessoarer osv.. Försökte beställa hem lite igår
men det gick tydligen inte. Har dessutom sprungit runt i butiker som
en galning och sökt kläder. Och när jag sen hittat nå jag vill ha finns
det inga storlekar. Månne det är ett tecken på att jag inte ska gå på Galan?
 Börjar faktiskt ha riktigt ångest över hela den här situationen så kanske jag bara
sku måst lämna hem. Börjar nämligen få lite panik................

4 kommentarer:

  1. Mamma mer eller mindre tvingade mig hitta allting idag, så nu kan jag pusta ut! HALLELUUUUJA. Fast lite nojig är man ändå... Det blir kort klänning trots att jag ville ha lång, men jag får väl överleva bara! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha oj nää :D kan säg så myki att jag fick så panik så ja PANIK SHOPPADE PÅ NELLY! Klicka hem en klänning och ett par skor och ber till de högre makterna att de passar OM de hinner hem innan nästa helg :'D hahahah oj guuud!

      Radera
  2. Åå, Om vi sku ha sama storlek sku du va så välkommen att gräva i mina skåp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha jaaaa tänkt faktiskt idag att "vilka av mina kompisar har myki o fin kläder? Tiici o Janna"....... All sku måst va i sama storlek ;)

      Radera