fredag 13 november 2015

Och efter paniken


Jag är helt kokoo crazy och bara klickade hem en klänning och ett par skor till Galan. SÅ panik hadd jag. Nu sitter jag mer och oroar mig för att kläderna INTE hinner hem i tid. Men jag har en (dålig) plan B, som tur. Nå, det återstår att se.

Johnny har jobbat övertid igen såklart. O idag kom han hem jätte sent. Men han var gullig då han kom hem. Hadd med sig chips, cola och en vinflaska till mig för att jag måst vara så mycket ensam med Melvin. Maaaw så snällt! Tyvärr tar det nog en stund innan jag kan dricka det men den som väntar på nått gott...

Idag träffades vi med mamas. Alltså mina mamacitas. Det känns som att det är längesen vi setts allihopa. Och det är det ju. Typ en hel vecka. Så det var trevligt och välbehövligt. Skönt att ha någon att gnälla åt. Haha, enda de duger till. NÅ NEEEJ! Vi skrattar och har roligt oxå. Ibland har vi till och med kärleksförklaringar till varandra. Det är oxå välbehövligt.

Imorgon ska vi till Pedrinas och äta med mamma, syster och vem vet vilka alla som ska med. Trevligt ska det i alla fall bli. Dessutom har Pedrinas VÄLDIGT god mat och alltid super service. Blir aldrig besviken helt enkelt.

Kvällen kommer nu att fortsätta i min ensamhet. Johnny somnade då Melvin nattades och han om någon förtjänar att sova ut. Så mycket som han jobbar. Jag igen har nog nå kärleks energi i mig idag för är inte alls trött.  Blir intressant att se vad kvällen har att bjuda på..


Ha en mysig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar