måndag 16 november 2015

Att få en inbjudan


Det händ nå sååååå kul just. Jag satt i köket och gick igenom en bunt med papper då det plötsligt bankade på fönstret och strax efter kommer ett par, som är mina nära vänner, instapplande. För det första är det alltid roligt med överraskningsbesök och för det andra så var det ännu roligare då det var just de två som kom.

Nå då det sen hadd kommit sig in i stugan fick jag ett vitt kuvert i handen av tjejen. Jag visste med en gång vad det var och som jag längtat efter just detta brev!




Jag bara slet upp brevet då jag fick det. Då jag sen hadd inbjudan i min hand blev jag så otroligt varm i hjärtat. Är sååå otroligt glad för deras skull! Och jag är så glad då jag ska få va med och ta del av deras stora dag! Kommer bli en av sommarens bästa händelser så snälla sommar 2016, kom fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar