onsdag 11 november 2015

Det är inte bara dåligt


Jaaa vet ni vilken dag! Kan säga att den började på värsta vis. Nämligen med att jag tappade telefonen så skärmen och displayn gick riktigt åt helvete sönder. Men va gör nu det?? Jag som är så rik så har nog råd att köp en ny precis nu. HAHA sku tro det va. Nååå, får fundera två gånger på vad jag ska lämna bort för att spara in lite så jag kan få en ny telefon. För utan telefon tänker jag då absolut int vara! Så he så!


Men int har allt bara varit dåligt idag. Jag fick nämligen 5 mammor och 5 bebisar på besök idag. Vi har nu med rådgivningens mamma-barngrupp börjat träffas hemma hos varandra. Eller jaa nå, det här var första gången vi träffades utanför rådgivningen. Hehe. Hur som haver, riktigt trevligt hadd vi i nästan 3 timmar. Till och med våra bebisar trivdes som fisken i vattnet. Jag ser verkligen framemot att träffas igen. Alla tjejer/kvinnor/mammor är riktigt härliga personer och det är lätt att umgås med dem alla. Trots att vi ännu bara är i lära-känna-varandra-stadiet. Det är alltid roligt med nya bekantskaper. Ju flera desto roligare!

Nå då mammorna sen fo hem så var vi en sväng till Melvins mommo och sen tog vi en liten promenad med vovven. Melvin somna i vagnen så jag fick äntligen en lugn stund. Behövs verkligen nu då Johnny jobbar så mycket och jag är ganska mycket ensam med Melvin. Som dessutom har sin TREDJE tand på gång. Fattar inte hur ensamstående mammor/pappor klarar sig. Lyfter verkligen hatten för dem att de pallar! Starka kvinnor/män!


Nåja nu håller Melvin på att vakna.. Hoppas ni haft en bra dag och får en mysig kväll!

3 kommentarer:

  1. När jag had sönder displayn skicka jag bara ti föräkringsbolagi vårt o sa att displayn had gajji söndern, o så böva ja betal bara självrisken vår. Försäkringsbolagi betala resten va he kosta att byt skär i Jeppis vi hide Sventek. Så de blev ju int så dyrt :)

    SvaraRadera
  2. Ensam med 2,dock int nå babysar :) Men he går,för att e måst :)

    SvaraRadera
  3. Vi har också byggt en skärm via hem försäkringen.. Bara o höra me försäkringsbolaget o sen för in till sventek o betala självrisken som för oss va 95€...

    SvaraRadera