fredag 16 oktober 2015

En skön höstdag


Vilket underbart väder vi har idag!
Ett riktigt fint höstväder. Med en liten bris, lite sol och frisk luft! Så otroligt skönt.
Därför har vi oxå varit mest ute idag. Jag, Melvin och hunden. 

Vi gick en promenad på eftermiddagen. Melvin somnade så jag passade på att räfsa gården och kapa av lite död buske på gården. Sån otrolig terapi att bara måra opå med sitt en liten stund.

 Vår gata!

Efter att Melvin vaknat och fått mat och lekt lite så for vi ut igen på en liten promenad. Svängd in via loppis för att se om jag sku ha hittat gardiner till vårt vardagsrum men icke denna gång. Får nog nästan beställa på nätet antar jag.

Nå Melvin somna då igen så jag satt mig ner på trappan med en kaffekopp.
Nu är han vaken igen och ligger på golvet och pratar med sin kissemisse. 



Har varit en riktigt lugn och skön dag hittills. Kände att jag verkligen behöver tagga ner lite. Har varit så otroligt mycket program den senaste tiden så har varit lite små stressad. Och mera program blir det från och med nästa vecka då min behandling börjar och massa annat skoj som komma skall. Så behöver samla mina krafter. Nå ännu är inte dagen över. Men den kan nog bara bli bättre eftersom att jag får spendera den med min familj!


Melvin önskar er en skön och mysig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar