tisdag 8 september 2015

Några jobbiga dagar


Jaa det kan man verkligen säga!

Jag är, av en okänd orsak, så övertrött att jag får inte tag i sömnen. Och då jag sen äntligen somnat så är det dags att stiga upp med lill prinsen. Så jag har de tre senaste nätterna sovit typ max 2 timmar/natt. Huhu. Har aldrig varit med om liknande. Sen dessutom att Melvin vaknat en gång i timmen, av okänd orsak, så har inte gjort nånting lättare.

Nå två senaste dagarna har då gått ut på att kämpa sig igenom dagen utan att bryta ihop totalt vilket har gått... Hmmm, sådär. Igår fick Johnny komma hem tidigare från jobbet för att jag satt och lipade som för sista dagen åt ingenting. Hahaha alltså fatta hur trött jag varit! Men idag gick det faktiskt lite bättre. Mamma kom med mat till mig och tog sen min bebis och hund ut på en lång promenad. Under tiden de var borta låg jag bara och stirrade i taket. Fy fan för övertrötthet alltså. Har aldrig varit med om värre. Och hur konstigt det än låter så kändes det bättre efteråt. 


Ikväll känner jag mig dock trött. Trött på ett sånt sätt att jag kanske kommer att somna då jag lägger mig ner i sängen ikväll. Det får vi då verkligen hoppas på. Dessutom har vi fått lite tips om hur vi kan göra med Melvin så att han ska sova mer än en timme i gången. Så de ska vi oxå testa på ikväll. Känns som att en god natts sömn är nånting som både jag och Melvin behöver riktigt mycket. *håller tummarna*


Annars är allting riktigt bra! :)

1 kommentar:

  1. Oj fy vad tungt det låter! Hoppas de går bättre ikväll :)

    SvaraRadera