fredag 25 september 2015

Current mood: Neutral

Just nu är jag så jäkla tråkig. Jag är tråkig i mitt eget sällskap, andras sällskap och hela jag är tråkig just nu. Det är verkligen inte min stil att vara tråkig. Jag har alltid konstiga funderingar på gång och är oftast väldigt kreativ och rolig att umgås med. Men just nu, NADA! Jag är liksom neutral. Det normala funkar så som hushållssysslor och att ta hand om Melvin men that's it. Inte så min stil att vara så här neutral.


 Såklart ska det få finnas såna perioder. För det är nog bara en period. Hoppas jag på i alla fall. Vill verkligen inte bli en neutral och tråkig människa som bara lever i sina rutiner och resten av världen existerar inte. NEJ USCH FY! Kanske läge att hitta på nått fuffens och få tillbaka mitt roliga jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar