söndag 27 september 2015

Packat och klart

Nå hoho.. Äntligen börjar jag se ljuset i packandet. Jag tycker det är så jätte svårt att veta hur mycket kläder jag ska packa med åt Melvin. Vi ska ju va borta i en vecka och jag kan ju inte veta hur många gånger han kommer att klotta ner sig osv. Sen så måst jag ju oxå packa ner lite leksaker, salvor, nappar, nappflaskor, haklappar osv osv. Hoho alltså nää.. Tur jag inte behöver göra detta så ofta.

Men ännu är feelisen på topp och jag ser så framemot att åka till Hesa imorgon. Ni vet den där känslan då man väntar riktigt mycket på nått och man knappt kan gå och lägga sig för att det bara pirrar i hela kroppen? Precis så känner jag ljust nu.



Jag är lite små nervös för hur det kommer gå imorgon på tåget. Det kommer säkert va mycket folk på tåget och konstiga ljud som Melvin inte är van med så det blir ju lite jobbigt om han ska sitta där i 4,5h och vara "rädd". Nää men nog ska det gå bra! Dessutom råkar min farbror vara på samma tåg så han lovade att hjälpa till lite. Blir nog toppen!!


Och hej, kom ihåg att följa mig på instagram: janicaida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar