fredag 28 augusti 2015

Ten to one a la Ekman

10 saker jag gör varje dag
 Dricker kaffe
Borstar tänderna
Är ut med hunden
Gosar med Melvin
Lyssnar på X3M
Chattar med mina vänner
Pussar Johnny
Lagar mat
Läser bloggar
Kollar igenom instagram

9 senaste meningarna från fb-chatten
 Carola: e de bättre nudå 
Jag: haha
Carola:näääääääää gonatt nu hörni!! oj vitsi imoron ska ja böri pack ihop hejmani
Carola: Fan så nice ;)
Carola: HEJTÅ
Pauliina: Gonatttt
Sofia: Va fint blogginlägg Janica!!

8 smeknamn jag haft genom tiderna
 Piic
Jankens
Mamma
Jansku
Kerstin
Mumin
Älskling
Mamma mu

7 serier jag sett 
 Gossip girl
How I met your mother
70´s show
Pretty Little Liars
O.C
C.S.I Miami
New girl

6 vänner jag tänker på ofta men talar med mer sällan
 Sandra
Tiici
Anna
Simone
Kajsa
Pessi

5 saker jag gjort på fyllan
 Spytt och direkt efter stupat i spypölen
Hällt min cider över ett gäng killar som hade slagsmål
Åkt polisbil
Dansat på ett bord och blivit tillsagd av vakterna men vägrat stiga ner
Fastnat i en trappa så klacken på skorna gick av

4 husdjur jag haft
 Vi har haft typ 10 katter bl.a
Findus
Mörri
Pätkis
Fazer (som flyttade till grannen av egen vilja)
 
3 gånger jag ångrat något jag gjort
 Alla gånger jag druckit för mycket alkohol
Då jag varit på dåligt humör och lagt det ut över Johnny
Att jag började snusa igen

2 senaste gåvorna jag fått
 Presentkort
Pengar

1 sak jag älskar att göra
 ÄTA GOD MAT

1 kommentar: