måndag 13 juli 2015

Så he så!

Alla ska få ha sin åsikt och man kan inte komma överens med alla. Men alla åsikter ska inte sägas högt!! Fine, om du tycker jag är en skit mamma men kom för fan inte och säg det till mig. För sånt säger man inte till någon! Inte ens till en person man ogillar. Håll det för er själva helt enkelt!

Jag är jag. Med mina sätt att göra saker och ting på. Jag kommer aldrig att ändra mig som jag är. Och jag kommer aldrig att försöka ändra på någon annan heller. Så om nån inte gillar mig, feel free to leave me. För då behöver jag nog inte den personen i mitt liv om hen bara är ute efter att ändra på mig eller mina åsikter.


Så poängen i mitt inlägg är:

- Jag är en mamma på mitt sätt och ni är mammor på ert sätt. Vi är alla fantastiska mammor åt våra barn!
- Hatar ni mig och hurudan mamma jag är, läs inte min blogg och se inte på mig då ni ser mig!


Nu tänker jag fortsätta att njuta av mitt liv som mamma och fortsätta blogga om det! 
 Mer eller mindre. 

1 kommentar:

  1. Så ant som du säger, man behöver verkligen inte säga allt. Och speciellt inte kommentera andras personligheter! Tycker du verkar vara en super mamma, och bloggen är jätte kul att läsa (även fast ja int har barn själv :) ). SLUTA INT :D

    SvaraRadera