lördag 21 oktober 2017

Preggo-craving eller beroende?

Varje dag går jag in på Campadre och varannan gång beställer jag hem nått därifrån. Det är allt från barnkläder till köksknivar och lite julklappar har till och med fått komma hem. För varje gång de har en ny kampanj så hittar jag alltid något jag vill ha eller som vi behöver. Ok, jag hittar en massa men eftersom att Johnny står för det ekonomiska i detta hushåll för tillfället så håller jag mina fingrar i styr så jag inte ska klicka hem allt för mycket. Frågar dessutom alltid lov av honom om jag "får" beställa hem nya saker. Hehe låter som en tonårig tjej som har pappa som betalar. But you know, vårdledigheten är ingen fröjd sådär ekonomiskt sett.

Hur som haver.. Johnny och Melvin är i Nykabi idag så jag passade såklart på att surfa igenom alla kampanjer i lugn och ro. Har redan en tid sök efter en höstjacka åt Johnny som sku va lite varmare än hans urtvättade och typ 5 år gamla jacka är. I dessa gravida tider är det ju faktiskt han som är mest ute och rastar Melvin så då borde han oxå få ha ordentliga ytterkläder. Till min lycka hittade jag en av märket Sodadry och till ett riktigt bra pris tycker jag om man tänker att original priset ligger på 230€. Dessutom är det bästa med Campadre att man vet att det är kvalité även om produkterna är nedsatta med 50-80%. Inget lurendrejeri som Wish till exempel.


 För tillfället har jag fyra paket påväg hem men har lite på känn att det blir fler inom kort. För snart är det ju jul och här är en som verkligen älskar allt som har med julen att göra. Måst dock övertyga mannen i huset om att vi faktiskt behöver nya juldekorationer och julporslin. Hehe känns lite som att jag är beroende av Campadre. Eller kan jag skylla på att det är den nyaste preggo-craving?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar