söndag 21 maj 2017

Samma visa fortsätter..

Såå.. Melvin sluta spy men fick 38 graders feber istället. Dock är han feberfri idag men aptiten är låg och han är tröttare än vanligt. Dessutom började Johnny spy ikväll så nu är det bara att vänta och se när det slår till i mig. Hoppeligen får jag hållas friska åtminstone imorgon för vi har Melvins första tandläkar besök och har ingen lust att behöva boka om den för andra gången. Pluss att jag har verkligen inte nån sån energi i kroppen så att jag sku orka kämpa med spysjuka. 


Trots sjuklingen igår så hoppade jag i bilen och for en sväng till FAF i Nykabi och träffade en vän för att kolla Finland-Sverige matchen och äta lite god mat. Vi har igen inte träffats på en stund så det var mycket trevligt att få umgås lite. Känns som att jag har växt fast i soffan om kvällarna och kommer mig väldigt sällan ut för att träffa mina vänner. Men sånt är det väll då man blir äldre och alla har sitt eget att måra opå med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar