tisdag 30 maj 2017

En enda tjock dimma


Fy fan vilken vecka. Helt rent utsagt. Varit den värsta på länge. Johnny låg i spysjukan i tre dagar och då han sen blev frisk hade han dejour vilket betyder att han tar jobbet hem och jobbar dessutom helgen. Melvin var väldigt i oställning och mitt graviditetsillamående tog sig till en helt ny nivå. Ingen av oss har orkat göra ett skit här hemma. Varken städa eller laga mat. Men vi har ju heller inte haft nån matlust eller orkat göra annat än ligga raklång på soffan.



Jag blev aldrig smittad av spysjukan men kan säga att jag har ändå inte mått bra på nått sätt. I torsdags låg jag i ett mörkt rum precis hela dagen. Johnny var mellan varven in med lite bärsoppa och frukter i hopp om att jag sku äta lite. Jag spyr inte men det känns som att jag sku ha 7 liter slagg i kroppen som typ bryter ner alla mina organ. Jag klarar inte alls av nå lukter från nånting. Det sticker i näsan och jag blir illamående på en gång. Dock har det lättat lite under helgen och jag har fått i mig både frukt och sallad. Idag överträffade jag dessutom mig själv och åt min första varma måltid på veckor.

Hela förra veckan var en tjock dimma men hoppas denna vecka blir lite bättre! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar