måndag 27 mars 2017

Då skriket och ropet tar över

Alltså fy helsike vilken dag! Jag har nog inte bara en eller två gånger tänkt tanken "Vad fan tänkte vi med då vi skaffade barn?!?" och funderat på att skicka sonen på första bästa tåg mot ryska gränsen. Brutalt eller hur??? Enda från morgonen har han skrikit och ropat åt precis allting! Först ropar han att jag ska komma och leka med bilarna och när jag väl är där så ropas det om att jag inte får röra och att jag måste bort och "dumma mamma". Så stiger jag upp och går iväg och då ropas det att jag måste komma tillbaka. Och så har det fortsatt hela dagen med precis ALLT! Pricken på iet är ju att han VÄGRADE tupplura, trots trötthet, så allting har ju varit riktigt jävla åt helvete enligt vår underbara snart tvååring! Giv mig styrka...

Nå, som tur är det mycket längesen som vi haft såna här dagar så lite får man väll stå ut med. In the end of the day så har man glömt allt skit och bara längtar till nästa morgon då han kommer trippandes till vår säng och väcker mig med "mammaaa, sammii" (han vill i famnen) och vi sen ligger och gosar i en timme i sängen innan vi påbörjar den nya dagen påriktigt. Föräldrarskap alltså. ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar