fredag 10 juni 2016

Firat en liten prinsessa


Idag har vi firat en liten prinsessas 2 års dag.
Hon är en av Melvins första vänner och en härlig prick i mitt liv.
Det är såklart lilla Lo jag pratar om.

 Det är så sjukt att hon är två år. Hon ska ju liksom vara ett år och Melvin ska vara noll år.
Men nej, hon bara växer så det knakar och en sån otroligt duktig liten tjej är hon.


Carro hadd fixa ett så fint kalas med fotboll som tema för Lo, hennes vänner och oss mammor.
Det var bulla, glass, tårta, kakor och massa annat gott. Dekorationer som
fotbollsballonger, heliumballonger, serpentiner och vimplar. Dessutom fick alla barnen
en egen fotbollsdräkt med deras namn tryckta på tröjan.
Stämningen var verkligen på topp och barnen trivdes som fisken i vattnet.



Tack för det fina kalaset och Grattis Lo! <3
Jag är så glad att jag har dessa människor i mitt liv.
Vet inte vad jag sku göra utan dem.

Haha, faktiskt så händ nått komiskt idag.Vi satt och snacka bröllop och förlovning så sa Carro att
hon sku typ 'bli förvånad' om jag sku vila ha henne med på min framtida möhippa.
Och jag ba:


Så hon ba 'jaa men du har ju som massa nära vänner'.
Då känd jag nog bara att jag måsta förklara mig lite om
hur mycket jag faktiskt tycker om mina mamas. Så jag sa:

"Då jag gifter mig, är ni tre några av mina brudtärnor"

Och bättre än så kan jag inte förklara det.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar