måndag 29 februari 2016

Hello to the world!



God morgon världen!

Jag har sett framemot att få sätta mig ner för att blogga. Och efter många om och men fick jag Melvin äntligen att somna och fram kom datorn på en gång. Han har haft två riktigt dåliga dagar nu. Allt är bara skit och helst ska alla i hans närvaro sluta andas. Undrar vem han släktas på heheheheeeeee..... 

Nå vad händer i mitt liv just nu? Allt för mycket kan jag tycka. Men skönt ändå att vara sysselsatt. Förr veckan gick åt plocka babykläder och saker till min syster, ett besök hos fyssen, kaffe med vänner och lite annat smått och gott. Helgen for sen hastigt och lustigt förbi i matväg.


I fredags kom Janna hit och vi la igång både racletten och ostfonduen. Vi satt och åt från 20-00 och riktigt trevligt hadd vi. Melvin uppförde sig exemplariskt och vaknade endast en gång under hela kvällen. Skönt! 
På lördagen hoppade jag i finkläderna och stack iväg på mat till O'learys med mina mamas! Det var skönt att få sitta och prata med dem ostört. Kan faktiskt inte minnas när vi sist sku ha träffats helt utan barn. Det var såklart super mysigt och välbehövligt för oss alla.
 



Den här veckan har jag inga andra planer än att träna.
Blev nämligen inte mycket träning förra veckan.
Men annars tänker jag ta det som det kommer.
Skönt det oxå!

Hoppas ni får en bra vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar