söndag 7 februari 2016

Detta får INTE hända!

Jag älskar människor. Alla människor.
Från olika länder. Med olika kulturer.

Jag har många vänner. Från många olika länder.
Sverige, Norge, Afrika, Kosovo, Turkiet. För att nämna några.

Jag hjälper gärna till om min hjälp behövs. Och jag har hjälpt till.
Skänker nu som då några slantar till Unicef, fört kläder och saker till flyktingar.
I högstadiet blev jag en "första vän" till en flykting. Och han slutar aldrig tacka mig för det.

Ni förstår säkert nu vad mitt inlägg handlar om..?

Det som har hänt i Jeppis inatt (klick) är fruktansvärt hemskt. 
Och det är redan andra gången på bara en par månader.
Gärningsmannen har, igen, utländskt bakgrund.
Jag blir så jävla ledsen och arg!

Jag vill hjälpa alla människor!
För alla människor är lika värda!

Men jag vill inte hjälpa människor, som kommer och skadar mina medmänniskor!
För det är värda precis ingenting!

Jag hoppas den här äckliga mannen blir fast och får det han förtjänar!
För en sak förtjänar han inte, nämligen min hjälp!

2 kommentarer:

  1. Hur gammal var flickan? :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har polisen inte kommit ut med. Men antagligen en myndig eftersom att det har skedd den tiden då krogen stänger :(

      Radera