måndag 15 februari 2016

Det blev ju bra


Livet rusar förbi mig!
Det har varit det ena och det femte men framförallt mammas femtioårs dag!

Hela förra veckan har vi bakat, ordnat och firat henne.
Och i lördags var den stora festen för alla mammas närmaste vänner!

Vi hadd lagat mat, bakat tårtor, fixat photobooth,fotograf och annat skoj!
Jag tog nästan inga bilder från kvällen. Mest för det att vi ju hadd anställd
en fotograf men oxå för det att jag hjälpt till lite här och där.

Så fort jag får bilderna av fotografen så kan jag slänga upp ett inlägg om festen!
 


Tills det får ni njuta av denna fagra bild av mig och min bestie Janna.
Måst säg att efter allt slit inför festen så blev det riktigt lyckat och jag är nöjd!
Det var oxå kul att se hur roligt alla mammas vänner hadd.
Och framför allt hur roligt mamma hadd den kvällen!
För det var ju det absolut viktigast, att hon njöt av kvällen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar