söndag 10 januari 2016

Lika länge ute som inne


Så sjukt att Melvin nu har funnits lika länge på utsidan av min mage som han fanns på insidan. Oxå sjukt att jag har redan varit nio månader mammaledig. Femtonde januari är min allra sista dag. Tänk vad tiden gått.
 
Kommer ju förstås fortsätta vara hemma så det gör mig inget att det tar slut. Jag känner dessutom att jag sku verkligen int vara redo att börja jobba nu. Så vi gjorde nog ett klokt beslut. 

Och Melvin då.. Växer och utvecklas i raket fart. Hans personlighet har oxå börjat komma fram riktigt ordentligt. Och han har helt klart ärvt mycket av sin mor. T.ex. dåligt tålamod. Heheh. Så kan han visa vad han vill ha. T.ex. om han vill upp i famnen så kommer han fram till benen och flaxar med armarna. Haha, det så sött.


  Han är så duktig, vår Melvin!


Det bästa med honom är nog ändå det att han är så otroligt mysig! Han vill gosa och mysa i famnen hela tiden. Och han kan göra det länge. Ibland sitter vi typ i en timme i soffan och bara gosar. Så skrattar och pajar han mig, tar hårt fast i min arm och borrar huvudet i mig. Ååh gosebollen alltså!

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar