torsdag 19 november 2015

Galan-lista


Precis som många andra, så snattade jag Malins gala-lista.


1. Galan är i övermorgon, är du redo?
 Mentalt börjar jag vara riktigt redo. Men sådär annars kan jag inte påstå att jag är så riktigt redo.
Det fattas väska, accessoarer, smink och har ingen aning om hur mitt hår ska se ut.
Meeen jaa. Tur det bara är fredag imorgon. Haha
  

2. Har du laddat batteriet till din kamera?
 Enda kameran jag tänker släpa med är den jag har på telefonen.
Så jaa, hoppas telefonen är laddad då jag och Carro startar från Jeppis.
 

3. Hur taggad är du inför galan?
 Alltså jag börjar va så jävla taggad! Jag är riktigt overexcited så jag nästan inte kan hålla mig i skinnet. Har int riktigt varit så insatt i hela Gala grejen före nu då jag äntligen hittade de perfekta kläderna. Så nu går jag bara runt och tänker på håret, sminket och föreställer mig om hur det kanske kommer att bli. Aaaaaaaaaaah såååå roligt kommer det att bli i alla fall!!

4. Varför skall du gå på Galan?
 För att jag älskar evenemang!! Speciellt stora evenemang som Galan.
Jag vill träffa andra bloggare och byta några ord med dem, speciellt de jag följer flitigt.
Sen så vill jag ju såklart vara på plats om Carro kammar hem ett eller båda av priserna ;)
heheh vad är nu bättre orsak än det?
 
  5. Hur har du förberett dig inför Galan?
 Eheheeee jaa... Nå enda jag gjort är att jag köpt klänning och skor i sista minuten.
Men mer förberedning än så behöver jag inte. 
Eller jaa, har förstås kommit överens med Johnny att han är hemma med Melvin.
  
 6. Vad ska du ha på dig?
 Jaa ni, det sku ni allt vila veta.
Hehe nä men jag ska ha en svart kort klänning med spetsärmar 
och ett par LOVELY guldskor!

 7. Hur ser dina skor ut?
 Omg I'm in love with my shoes!!
De är sååå snygga och som gjorda för min fot!
 Klicka här för att se mina skor!

8. Hur mycket har du satsat på din outfit?
 Nå som jag redan har sagt så har jag panik shoppat min outfit
men är ytterst nöjd med den.
Så har inte satsat mycket. Knappa hundra lappen.

9. 4 saker som du MÅSTE ha med dig i din handväska?
 Om jag tar en handväska ska jag ha med mig
min telefon
pengar
läppomada
läppstift.

 10. Vad ser du mest framemot med kvällen?
 Att få uppleva hela Galan,
vara fint uppklädd och mingla runt med massa andra finklädda bloggare.
Jag älskar att prata och mingla! Jag är så över social speciellt på evenemang.
Bli inte rädda om jag bara plötsligt står där och babblar med er ;)

 11. Vad är det värsta som kunde hända under kvällen?
 Att int nån vill prata med mig och tycker jag är en störig människa!
hahah men som tur har jag ju Carro i så fall.
Ännu värr blir det ju ifall hon heller int vill prata med mig. Hahaha ok

 12. Vem ser du mest framemot att träffa på Galan?
  Precis allihopa!

 13. Är du nervös? Varför/Varför inte?
 Nej, jag är inte direkt nervös inför Galan.
Dock är ja lite nervös inför prisutdelningen och vem som vinner priserna!
Eller inte nervös men sådär ivrigt nervös. Om ni fattar vad jag menar heheh

 14. Vem tror du vinner priset för årets blogg?
 Carro!! Det hoppas jag verkligen på!

15. Bästa tipset för att komma i GALAstämning på lördag?
 Bra musik, en kall cider/öl eller ett glas vin, selfies, kanske sällskap av nån god vän.
Jaa, mer än så behövs nog inte. Dock kommer inte jag att dricka ett glas vin då jag fixar mig
för vi ska ju iväg redan halv 5 tiden på eftermiddagen så att....
Men hoppas ni andra har möjlighet till det!


Jag ser jätte mycket framemot det här nu! Ivern bara växer i mig för varje sekund som går! Hoppas hoppas hoppas jag får chansen att träffa så många bloggare som möjligt och att vi tillsammans får en super awesome kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar