onsdag 14 oktober 2015

Oj, bara ni sku veta..

.. hur otroligt glad ni läsare gör mig!! Så otroligt roligt att logga in för att blogga och se att läsarantalet har ökat och att ni klickar in er allt oftare på bloggen! Det värmer mitt hjärta och jag får absolut mer motivation och lust till att blogga. Så TACK så jätte mycket för ert stöd! <3


Och sådär på tal om stöd.. Alla vet ju att Galan 2015 nomineringen är i fullgång. Hadd egentligen inte tänkt skriva nått alls om det eller heller göra någon rösta-på-mig-kampanj. Men eftersom att det nu som då droppar in kommentarer om att jag fått en röst av några av er så tänkte jag i alla fall säga så här att; Den som vill, så får jätte gärna rösta på mig i kategorin "Årets personliga blogg". Jag blir såklart jätte glad om jag blir nominerad. Jag förväntar mig dock inte att vinna men roligt att delta i alla fall. Ni kan lämna er röst här!

Jag kommer oxå att rösta på några bloggare. Jag har funderat länge och noga på detta och nu börjar jag nog ha det på klart. Ska bli jätte roligt att vara på plats då priserna delas ut. Och förstås ska det bli super roligt att få träffa alla andra bloggare!





 

2 kommentarer:

  1. röstar på dig o betti o carro!!! har fibis nån blogg??

    SvaraRadera