söndag 25 oktober 2015

Igår, idag och just nu


Igår hadd jag fullt upp tillsammans med Melvin. Johnny sku skriva skolarbeten i lugn och ro så jag och min avkomma packade oss i bilen och stack iväg till Nykabi. Vi träffade Sandra och Erica, hängde på Pedros, träffade min fadder och var på innebandy match. Då vi äntligen '"fick" fa hem igen så var det dags för mina systrars födelsedags kaffe. Och efter att Melvin somnat for jag en sväng på deras fest. NYKTERT!

Idag blev det väckning 08.00. För kl 09 sku vi i Mamacitas träffas för att spela in en scen till vår kommande serie. I en par timmar var vi utomhus i regnet och filmade. Oj oj, allt ska man utsätta sig själv för hehehe. Men det gick riktigt bra idag och kan inte vänta till fredagen då vi äntligen får släppa första avsnittet!

Just nu sitter jag i soffan med en djävulsk huvudvärk och bloggar. Söker blogginspiration från andra bloggar men itt låsar e naa. Får försöka igen lite senare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar