onsdag 21 oktober 2015

Dagen idag


Dagens låt: Teddybjörnen Fredriksson, Byssanlull och Jag hade en gång en båt. Jepp, det är dagens låtar.

Dagens planer: Från morgonen var jag på ljusbehandlingen för första gången (mer om det imorgon) och resten av dagen var vi hos Paukkus och filmade första Mamacitas avsnittet.

Dagens frisyr: Hårbottnet full med salva så att ni kan ju bara tänka er. Ser ut som att någon hällt en flaska med olja över mig.

Dagens smink: MaXfactors mascara och eyeliner. Enda sminket jag kan använda just nu.

Dagens klädsel: Leggings och en lös skjorta. Skönaste som finns!

Dagens längtan: Vill så mycket slippa bort från vardagen en liten liten stund. Känner att en resa till varmare breddgrader sku va perfekt!

Dagens roliga händelse: Det var faktiskt riktigt roligt att spela in första avsnittet idag. Fast jag var stressad och på dåligt humör.

Dagens tråkigaste: Då jag och Melvin kom hem ikväll och det ända jag kuna göra just då var att ligga på golvet och gråta. Som tur hadd Melvin somna så jag kuna gråt ifred.

Dagens tanke: Varför folk tror att jag är en argsint människa? Kan nog säga att jag är allt annat än arg av mig. Eller okej, då jag är stressad är jag väll lite amper men vem är nu inte det??

Dagens önskan: Att ljusbehandlingen ska bita på min hud och att jag inte ska behöva ligga och klia mig natten igenom. Börjar bli lite tröttsamt att sova endast mellan 00-01 och 04-06 som jag gjort senast 3 veckorna..

Dagens mat: Ugnspizza och mos med köttsås. Alltså inte så riktigt bra matrutiner idag.

Dagens mående: ledsen, huvudvärk och stressad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar