tisdag 6 oktober 2015

6 månader


Denna bild är tagen för 7 månader sen.


Jag minns den dagen såå bra! Jag var trött, hadd ont och satt bara och grät åt ingenting. Carro och Cindy sku komma tills oss och fotografera mig och det kändes så fruktansvärt jobbigt. Jag hatade att vara gravid och hatet gjorde dessutom hela gravid-fotograferingen äcklig. Men som vanligt så fick systrarna Ekman mig på gott humör och vi hadd det riktigt trevligt den dagen.
 Bara en månad efter att denna bild blev tagen, kom Melvin äntligen till världen! Plötsligt har jag glömd bort allt det jobbiga med att vara gravid och när jag ser denna bild kan jag inget annat än känna en såååå stooor kärlek inom mig. Tänk att Melvin låg där och att jag inte hadd en aning om hur mycket lycka han sku bringa mig en månad senare.
 


 Melvin, min Melvin. Du är den bästa överraskningen någonsin! <3

1 kommentar:

  1. Alltså näää börja helt pyl nu <3 <3 Du var.. ÄR så fin och Melvin är så underbar. Det är så sjukt att man går och gastar och stonkar hela graviditeten .. men sen får man nått i utbyte som man skulle göra allt 100 gånger om för.

    SvaraRadera