torsdag 24 september 2015

En kort en

Nämn något som gjorde dig glad igår: body pump passet som gick så bra!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Hadd morgonmys med Melvin <3
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade Salatut Elämät och åt godis
Det sista du sa högt: "Va gjo ja igår?"
Det senaste någon sa till dig: Johnny sa: "du va på hade föreläsningen o san o träna"
Vad har du druckit idag: Vatten, Mjölk och kaffe
Vad var det senaste du åt: GODIS
Vad var det senaste du köpte: två stycken hudvårdsprodukter från Cosmetique
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Höstväder. Mörkt, kyligt och fuktigt
Godaste glassmaken: Eeh.. Kanske vanilj eller choklad. Är ingen glassmänniska
Sover du tungt: hmm njä.. Inte direkt. Och inte nu då vi har Melvin
Drömmer du mardrömmar: JA! Och riktigt hemska såna.
Trivs du med ditt jobb: Jobb... Vilket jobb? heheh. Men som mammaledig, JA!
Favoritklädsel: Tunna, lösa byxor och en topp/ett linne
Vad ser du om du tittar till höger: Soffkudde och vägg
Vad gör dig glad just nu: Melvin, vår kommande resa, mina vänner, träning, Johnny
Vad ska du göra härnäst: Natta Melvin och sen sova
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött och så börja jag må illa av godiset så lite sur för att jag åt det. heheh
Favoritgodis: SALMIAK alla dagar i veckan
Kläder just nu: träningsbyxor och virkad tröja
Sommarplaner: nå det är ganska läng till sommaren....
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Nej! Är då inte alls musikalisk
Morgon eller nattmänniska: Orkar varken stiga upp eller vara uppe sent men föredrar morrnar
Vad är viktigast för dig: Att mina nära och kära ska få vara friska!
Är du kittlig: Jaa, verkligen! Man kittlar mig på egen risk
Snarkar du: Nope. Det gör jag icke
Stjärntecken: Oxe
Äckligaste insekten: Skalbaggar och MYGGOR!!!
Längtar du mest efter just nu: Sängen! Zzzz....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar