torsdag 24 september 2015

5 positiva saker


- vi ska till Hesa på måndag! Wohoo. Är så taggad för att åka bort en stund! Har storstädat huset och ska idag börja packa lite.

- träningen har gått super denhär veckan! Shit vilka pass alltså!! Gav hundra på bodycombat i måndags och igår på body pump ökade jag vikten med 2x2,5kg and I nailed it!! Voittajafeelis!

- min hud har blivit lite bättre och slutat klia så mycket!  Var dessutom igår på en utbildningskväll till Cosmetique om torr och kliande hud. Mycket lärorikt och hittade oxå en ny produkt jag tänkte testa på.

- jag har sååå mycket energi! Vet inte varifrån all energi kommer för sover typ 5h varje natt så att. Men inte ska man klaga. Jag utnyttjar den såklart och gör en massa jag annars inte sku orka med.

- Livet är gött helt enkelt! 


 Foto: Cindy

2 kommentarer:

  1. Kan ochså tipsa dig om enjo kroppsduk! Efter att jag börja använda den vid varje dusch (duschar normalt , sköljer av mig och sen avslutar med den och sen bara sköljer av mig) har mina atopiska exsem helt försvunnit ! Smörjer med kokosolja och även äter den (har i kaffet/te't , tex morgongröten el likn ) har knappt använd mig av kortisonet ,locoid lipid , det senaste året! Har från början på januari använt inte ens en hel tub på 100gr heller! Tvättar ochså ansiktet med enjo ansiktsduk och flera mina vänner reagera på hu fin hud jag fått i ansiktet där min hy varit enormt torr och röd! Värt att prova ! Mvh : Jannina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj! Låter lite häftigt det där med enjo duken. Har aldrig hörd om det förr :D tack så mycket för tipset!! :)
      Och angående kokosoljan så misstänker jag att jag är allergisk mot. Har provat med det i flera omgångar men inte hjälp nått pluss att det gör kliandet värre. Så fösöker hitta nått annat att använda :)

      Radera