måndag 17 augusti 2015

Ett år och Idol 2015


Ååh nu är hösten snart här. Och det vet man av att det börjar nya säsonger av tv-program.
Som t.ex. Idol som sände sitt första avsnitt idag!

För exakt ett år sen flyttade jag och Johnny tillsammans. Då var jag gravid i vecka 8 och hela hösten och vintern gick ut på att kolla Idol, Fångarna på Fortet osv. Så mysigt!

Det som är så sjukt overkligt är att nu, då de börjar sända nya avsnitt av dessa program, så har vi en liten bebis som redan är 4,5 månad.
 Tänk vad mycket som hänt under ett år!! Och hur fort tiden egentligen går..  


Johnny frågade faktiskt av mig igår att hur det känns nu då vi bott ett år tillsammans.
Behövde inte ens tänka innan jag svarade att jag lätt vill bo med honom ännu i flera år.
Jag är så otroligt lycklig och glad över allt som hänt och ser så otroligt mycket framemot att få leva tillsammans med Johnny och Melvin. (och eventuellt ett till barn)
Det är oslagbart att ha en egen familj <3


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar