lördag 8 augusti 2015

En lugn stund


Killarna i huset sover. Det har varit en lång dag för oss alla. Hela veckan har varit lång. Melvin har inte varit på sitt bästa humör och jag börjar bli lite trött och sliten. Johnny har dessutom en jobbdag kvar innan han får en dag ledigt.

Nu njuter jag av tystnaden i huset. Eller tja.. Tystnaden från en gnällig bebis.
 Det är sällan jag sitter uppe för mig själv. Älskar att gå o lägga mig samtidigt som Johnny. Men ibland behövs den där lugna stunden helt för sig själv.
 Det är skönt och behövs verkligen just nu och imorgon kommer jag att vara piggare igen.


  

2 kommentarer:

  1. Alkohol i samma hus som sovande bebis + Alkohol. Går det ej att njuta av tystnad utan Alkohol. Ps älskar din blogg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst går det de :) men eftersom att Johnny sov där uppe med Melvin så passade jag på att dricka en kall öl för smakens skull :)
      Tack! Vad roligt att höra :)

      Radera