fredag 21 augusti 2015

50 frågor om mig

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Får jag en flicka nästa gång ska hon ha ett norskt namn. Mer än så vet jag inte.
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - Kärlek utan sex. Men helst vill man ju ha både kärlek och sex
3. Vilken var den senaste filmen du såg? -Nåå ser inte så många filmer mera men igår kom Forgetting Sarah Marshall på TV så den så jag.
4. Har du bra självförtroende? - Helt ok bra sku jag säga :)
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? -Sova, sola, äta
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? -Städa, packa inför helgen och laga mat
7. Beskriv ditt drömutseende.. - Enda jag vill ändra på är min atopiska hud. Men annars är jag nöjd med mitt utseende
8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Min mamma! Vilken kämpar glöd hon har <3
9. Någon du har kysst - Johnny! <3 inga andra har nån betydelse
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Mamma har sparat en del. Kanske till och med för mycket
11. Den du senast sov över hos - På villan i Vargholmen
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Mamacitas
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Japp! 2 månader efter förlossningen och jag ser smashing ut på den ;)
14. Vad väljer du, godis eller chips? - CHIPS! Salt ska det va
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? -Ööh.. Minns inte
16. Hur uppvaktar man dig? - Minsta lilla uppvaktning uppskattas STORT av mig! Så är inte riktigt kräsen på den fronten. Men visst sku det vara nice med en riktigt maffig uppvaktning på t.ex. årsdagen (wink wink Johnny ;))
17. Har du rykten efter dig? - Haha nå senast igår fick jag höra att jag är på smällen igen fast jag inte är det så aaatt.. Men orkar nog inte bry mig i rykten! För det stämmer ju hur som helst inte :D
18. Din absolut sämsta egenskap? - Mitt tålamod och mina humörsvängningar.. guud alltså

19. Din bästa egenskap? - hjälpsam! Ställer alltid upp no matter what.
20. En låt du är beroende av? - Donkeyboy - Downtown <3
21. Vad stod det i ditt senaste sms? -"Japp ses sen. puss"
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - Johnny. Vi har aldrig tråkigt tillsammans
23. Kan man vara vän med sitt ex? - Ja det kan man väll men det existerar VERKLIGEN INTE i min värld!! FY
24. Har du kysst en kompis? - joo nästan alla mina tjejer har jag nog kysst en eller 5 gånger
25. Hur ofta dricker du alkohol? - Förr = ganska ofta, Nu = not so much
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - HATAR DROGER mer än nått annat i hela världen!! Sen om folk är så jävla dumma och vill förstöra sitt liv med det så FINE men blanda för fan inte andra in i det och bjud inte ut det till nån!!! FAN *arg*
27. Vad hatar du? - DROGER och avundsjuka
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Nej. Bara tanken på att Johnny sku bo någon annanstans dödar mig sakta

29. Vad handlade din senaste dröm om? - Om Carro, Sofia och Betti. Vi var på kaffe hos någon men jag satt barnvakt åt våra barn :D
30. Vad väger du? - Spelar nog ingen roll vad någon väger
31. Hur lång är du? - kanske just och just 160 cm
32. Vilken är den bästa svenska filmen? - jaa-a.. är inte så insatt i filmer. Men dock älskar jag Beck
33. De bästa svenska skådespelarna? - Persbrandt!! Snygg nu oxå då han fått lite grått hår och så ;)
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - ååh vad svårt... Men kanske Harry Potter.
35. Ditt humör för tillfället? - Rastlös och trött. Melvin for precis till Mommos så känns tomt utan honom. Samtidigt som jag tycker det ska bli riktigt skönt att sova en stund och äta en god middag innan han kommer hem igen.
36. En vacker person? - Mina båda systrar är jätte vackra
37. Har du instagram? - JA! Älskar instagram! Följ mig: janicaida.
38. Vem kramade du senast? - Melvin
39. Vem träffade du senast? - Mamma
40. När slog du dig senast?  - gör det hela tiden så märker inte ens av det mera
41. Någon du vill träffa? - Simone, Daniel och Stein Joakim från Norge <3
42. När grät du senast? - oj.. Vet att jag grät på Jon Henrik för två veckor sen. Minns inte om jag gråtit efter det?
43. Sminkar du dig varje dag? - Nej det orkar jag inte! :D
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Mamma och min syster
45. Är du helsvensk? - Inte nära på ens. Finlandssvensk is the shit! lol
47. En artist du inte gillar? - Nicki Minaj
48. En artist du gillar? -Oj det är många men Mr. Probz, Tiesto och Zedd är stora favoriter
49. Vad är det bästa som hänt dig? - Johnny och Melvin <3
50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Flygvärdinna är en stor dröm. Så återstår att se



Listan hittade jag på Malins blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar