onsdag 29 juli 2015

En blogglista

Du heter: Janica

Smeknamn: Inga. Förutom Carros janskii, jansku och allt vad hon nu kallar mig ibland :D

Låt som när du är ledsen sörjer till: Nog kan jag va dramatisk men sååå dramatisk är jag inte att jag måste lyssna till en snyftis

Beroende av: Johnny. Alltså herregud, klarar knappt av att vara hemma utan honom

Vad tror folk om dig? Vet inte och bryr mig inte heller. De får väll tro vad de vill

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt leende, mina ögon och faktiskt för mina fötter. Många har sagt att jag har så små fina geisha fötter. haha

Hur imponerar man på dig? Jaa hööni he itt na lätt he. Nää men inte vet jag. Är du en awesome person blir jag imponerad

Brukar du skratta för dig själv? Haha you have no idea... Kan sitta och skratta flera timmar för mig själv.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Joo va nog därför jag skicka så du vet att jag kommer"

Har du haft sex idag? Neenå, så länge har jag inte varit vaken att jag sku ha hunnit med det

Hur svarar du i mobilen? hallais, moro, morjenttes, morppe, halåååååå

Vem ringde du senast? min syster Sandra

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? att hon sku komma ner till dörren

Antal timmar sömn inatt: jaa, det är inte många det. Melvin har sovit oroligt så vi har varit vaken flera gånger

Sov du ensam? Nej! Hade Johnny bredvid mig och hunden i fotändan. Och så att ingen ska undra var Melvin var så låg han i sin egen säng.

Brukar du komma i tid? Jag hatar att komma försent. Så JAA satsar alltid på att jag ska komma i tid. Ibland misslyckas jag dock.

Hur känner du dig nu? Nå lite små hängig och trött. Men annars helt awesome!

Vanligaste färg på dina kläder: svart, vitt och grått. Men försöker slänga lite färg in nu som då.

Vad tycker du om fötter? Hatar fötter! Förutom mina geisha fötter och alla bebis fötter

Vad saknar du? Mina norska vänner Simone, Daniel och Joakim <3

Hade du en bra kväll igår? Jaa! Var hos min mommo med Melvin och då vi kom hem somnade han bums. Sen låg jag och Johnny på varsin soffa tills vi gick och la oss. Skönt!

Favorit dryck på morgonen: vatten och apelsin juice

När brukar du oftast gå och lägga dig? 23-24 tiden

Är du blyg? Eehm... Inte riktigt. hehe

Sysslar du med någon idrott? Nej, inte nu mera. Men har dock sysslat med all möjliga sporter.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? hmm... Njä inte egentligen

Har du spytt offentligt? Mindre än 5 gånger.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Tror alla vet svaret på det hehe

Är du nöjd med ditt liv? Utan att ljuga så JAA VERKLIGEN! Sku inte kunna ha det bättre just nu.

Är du bortskämd? Jaa men bara av Johnny. hehe

Vad gör du i morgon? Är med Melvin, Johnny, min vovve, kanske med nån av mina vänner. Ja, sånt man gör då man är mammaledig

Vad är det värsta du vet? Att gräla med någon

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut! De allra bästa! <3 <3

Vad är det finaste du fått? Johnny och Melvin såklart!!

En speciell dag du minns: 6.4.2015 då Melvin föddes

Du samlar på: Ingenting. För jag ger bort eller slänger allt onödigt skit jag inte har användning för

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mina mamacitas eller mina brudar!

När grät du senast? I lördags och söndags

 Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus, ge pengar till min mamma, grunda ett företag, spara till Melvin, spara till mig och Johnny och vår pension. Ja, typ det

Vill du gifta dig? Självklart! Väntar nog på ringen... ;)

Vill du ha barn? Nå måste väl säga ja eftersom att jag redan har ett. Hehe. Vill nog ha ett till barn.

Är du musikalisk? Verkligen inte...

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans? Nej och det har dom inte gjort på evigheter

Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja, vem har inte det?

Biter du på naglarna? Har gjort det hela min barndom typ. Men slutade i högstadiet, tack gode gud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar