tisdag 7 juli 2015

det jag älskar och hatar

10 SAKER JAG ÄLSKAR

- bli tatuerad 
sku kuna ha hela kroppen full

- ligga på soffan och slö kolla tv
 helst how I met your mother

- ÄTA 
allt som bara går att tugga typ

- dansa
till house och RnB

- umgås med min familj
no words needed <3

- fika på café
med vänner i timtal

-hjälpsamma människor
som erbjuder sig sin hjälp utan att man frågat

- jobba 
långa och stressiga pass. Love it!!

- pussas
ååh finns inget bättre än att ligga i sängen/soffan och pussas

- spela spel
tv-spel, kortspel, brädspel ALLA SPEL


10 SAKER JAG HATAR

- hänga upp tvätt
speciellt underkläder....
 
- diska
äckligt blött och klottigt
 
- vänta på andra
har man bestämd en tid så är det de som gäller. Men klart man
ibland blir sen MEN MEDDELA DET DÅ FAN
 
- gräl
med vänner eller familjen. Usch fy och blä
 
 - slö internet
såklart hehe...
 
 - dyra saker
varför måste allting kosta skjortan?
 
 - handla mat
fy fan alltså.. att gå där mellan hyllorna o inte ens veta
vad man ska handla.....
 
 - människor som inte kan glädjas med andra
utan måst hitta en massa negativt i den andras lycka..
 
 - småkryp
flytta från detta land äckel kryp!!
 
 - torra läppar
för att det svider, bränner och det ser ut som att man har herpes

2 kommentarer:

  1. Hej! Du verkar vara en riktigt trevlig tjej och g
    Har en underbart söt liten kille! :) hur många tatueringar har du å betyder de nå speciellt för dig? Tänkte ifall du kunde skriva ett inlägg om just dina tatueringar :) ha en bra dag! // Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Tack så mycket för din kommentar :)
      Jag har skrivit ett inlägg tidigare om mina tatueringar och betydelsen av dem! Läs här: http://janicaida.blogspot.fi/2015/03/tatueringar.html
      Ha en bra dag du med! :)

      Radera