torsdag 18 juni 2015

Dumförklara sig själv på en torsdag, varför inte?

Hello hello!

Dagen idag har bestått hittills av städning och en lång promenad. Resten av dagen hade jag tänkt bara njuta av det fina vädret och eventuellt göra lite gårdsarbete.

Så tänkt jag oxå dela med mig av hur dum jag ibland kan vara.
Till de som inte vet så är jag en glasögonorm men använder oftast linser.
Och såhär gick det till idag då jag steg upp:


Så ni kan ju tänka er hur jag skrattade åt mig själv då jag
insåg hur trubbig jag ibland är.. hehehe


Imorgon nalkas det midsommar! heheh no shit liksom.. Och vi ska förstås ut till Johnnys villa som ligger på Vargholmen i Bosund. Så blir ingen uppdatering innan vi är hemma igen. Typ på söndag. 
Så jag slängde ihop en liten hälsning åt er! LOL


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar