söndag 3 maj 2015

Första långhelgen med bebis

Vappen började jag med att fara skuttande till stan för att möta opp Carro och Lo.
Vi bänkade oss på Skorpan och senare kom Elisabeth och Sofia dit oxå. Det var så skönt
att sitta ute i solen och dricka kaffe i flera timmar.
Resten av dagen var så skit så tänker inte ens ta upp det. 


1:a maj var mesta dels en bra dag. Började dagen med lite trädgårdsarbete.
Senare kom syster på besök och vi unna oss lite skräpmat i samband med hockey.
Efter hockey så styrde vi kosan mot Nykabi. Jag hade nämligen lurat Johnny att hans mamma sku sköta Melvin så vi sku kuna fara på tumis till Pedros på en öl och att vi även sku sova över hos henne. När vi väl kom till Nykabi körde jag raka vägen till hans bror och dumpa honom där och sa "du ska av här och vi far hem. Du får sova hos din mamma och vi hämtar dig imorgon."  Jag tyckte nämligen att han sku fara ut och lufta sig lite med hans bröder och vänner. Han har varit "instängd" här hemma nästan hela min graviditet och hela månaden vi haft Melvin så han behövde verkligen detta. Han uppskattade det verkligen.

Så eftersom att Johnny var borta så ringde jag hit mina pärlor.
Vi hade en riktigt rolig och mysig kväll.







På lördagen när jag steg upp började jag genast packa bilen med bebis och hund
och stack till Nykabi för att luncha hos Johnnys mamma.

Resten av dagen bestod av massa mys med familjen.





 Dagen hittills har bestått av en långpromenad och städning.
Nu står Johnny och tillreder en brakmiddag och vi fick min syster på besök igen.
Kvällen ska spenderas framför tv:n!


Så en helt lyckad första långhelg med bebis!

1 kommentar:

  1. Är ni en hockeyfamilj oxå? Tänker ni lära melvin att följa hockey eller får han se på nå annat eller leka medan ni följer med matcherna? Vilket lag hejjar ni på?

    SvaraRadera