lördag 28 mars 2015

Vad ser jag mest framemot med att bli mamma?

Fick denhär frågan bland massa andra frågor men tänkte skriva ett eget
inlägg om det för detta är nått jag tänkt på väldigt mycket!

Det jag ser allra mest framemot är att få ta hand om bebisen. Ge kärlek och trygghet åt honom. Att få honom att skratta och le, att trösta honom när han är lessen och att bara få umgås med honom.
Älskar att ta hand om mina nära och kära. Och älskar att sprida kärlek.
Så ser jag framemot att få lära honom saker och se hur han utvecklas. För tänk att det är jag och min Johnny som skapat honom. Klart jag ser framemot hans utveckling.
Sist men absolut inte minst, så ser jag så otroligt mycket framemot att få bli kallad mamma. Det är absolut det finaste man kan bli kallad. Så otroligt mycke, oändlig kärlek, i det smeknamnet.
"Min mamma" *gråter en skvätt*

Åååh va mysigt allt dethär med bebisar och familj är. Blir helt varm inombords när jag tänker på att snart snart snart är vi en liten familj. Min älskade Johnny, vår lilla hårboll Chloe och vår nykomling. HUR MYSIGT ÄR DET INTE? *gråter en till skvätt*




4 kommentarer:

  1. Va fint! :') Längtar själv efter dagen jag blir gravid, vi har försökt nu i 2 år men ger inte upp hoppet! En dag :) Stort lycka till med allt! Ska vi roligt att följa med bloggen,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha! :) och så sant som du säger, man ska aldrig ge upp hoppet :) kämpa på!

      Radera
  2. Kul att du ha börja blogga! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev tvingad ;) haha nånä.. men faktiskt roligt och bra tidsfördriv :)

      Radera