fredag 27 mars 2015

Personlighet och vänner




För det första, VA ROLIGT att så många har vänta på att jag ska starta en blogg. Hoppas ni
kommer att gilla min blogg och att jag inte tråkar ut er! :)

 Nåja om vi sku böri på tå..

Jaa.. Hur är jag som person.. Har typ 14 personligheter. Hehe nää jag skojar. Jag är väll en väldigt öppen och ärlig person med väldigt starka åsikter. Många kan uppfatta mig som att jag tror att jag är "bättre än alla andra" men så är det då inte. Jag är väldigt glad och sprallig och älskar att använda sarkasm så ta mig med en nypa salt. Jag är mycket social och trivs som fisken i vattnet bland människor. Jag har faktiskt ett hjärta av guld och bryr mig om människor i min omgivning fast jag inte alltid är så bra på att visa det.
Vet inte riktigt vad mer jag ska säga. Ni får helt enkelt bilda er egen uppfattning om mig ;)

Största förändringen när bebisen är här kommer nog att vara mitt sociala liv. Jag och mina vänner umgås väldigt mycket och det har vi gjort redan i över 10 år men klart det kommer att ändras. En liten bebis behöver största delen av min tid och det vill jag ge honom. Mina vänner kommer att vara en stor del av hans liv men klart vi inte kommer att umgås på samma sätt som förr.

Carro känner jag sen högstadiet. Eller i högstadiet gick vi i samma årskurs men olika klasser and that's it. Så jag kände ju inte henne direkt. Men sen sommaren 2013 var vi ju med i samma lag i tv-showen SIMON streetgame och nu i höst när jag gick ut med att jag är gravid så kontaktade Carro mig och bjöd in mig i en mamma grupp och sen dess har vi umgåtts mer och mer och nu nästan dagligen. Nu är hon en nära vän och jag är väldigt glad över att ha henne i mitt liv.
Elisabeth och jag har faktiskt nånting gemensamt. (förutom att vi båda ska få barn nu på våren) Vi har nämligen friat med samma kille när vi va ung o grann. (fast inte på samma gång då) så det har väll varit lite svartsjuka här och där men vi har aldrig umgåtts före nu. Och det är då tack vare Carro eftersom att hon och Beth var vänner redan då jag blev "med bjuden" i deras armé. Denna vänskap är jag oxå väldigt tacksam över eftersom att Beth har BF i maj så vi är i samma situation just nu och kan därför stöda varandra. Hon har oxå blivit en nära vän och jag är väldigt glad över att jag fått så fina vänner i samband med denhär graviditeten.
Underbara kvinnor didär två!!


2 kommentarer:

  1. Hahah ja ha no tänkt på hede fleir gang nu efter att vi blev kompisar att he sku ja aldrig ha trodd då vi va tede runt 14-15 år, att just VI sku bli kompisar nån dag! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. nää verkligen int haha :D men tänk va allt kan ändras! som tur :)

      Radera