torsdag 25 januari 2018

Queen of missnöjd


Ojoj.. Plötsligt vände allting och fick en missnöjd tjej.
Så mina dagar går ut på att jag går runt och bär på henne nästan hela dagen.
Dessutom har Johnny börjat jobba igen så det är rätt utmanande att
bära på en 5 veckors samtidigt som en vild tvååring vill leka.
Som tur har jag bärsele men den duger heller inte alltid åt lillbruden.
En dag i taget så blir det nog bra.


För tillfället har jag varken tid eller ork att lägga min energi på annat än barnen.
Vårt hem är ett kaos, jag har absolut inget social liv och jag är inte ens utomhus just nu.
Jag har plitat ner några rader på fortsättningen av förlossningsberättelsen (del 1) men
jag vill inte publicera nått halvhjärtat. Så ja, den är på kommande.
Bara jag får lite mera ledig tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar