onsdag 8 februari 2017

Wind of changes


Jag känner att det behövs förändringar i mitt liv.
Både i vardagen och i mig själv. 
Bara r att få känna känslan av "nått nytt". 
 
Den allra första förändringen jag gjorde var att jag slutade snusa. Helt sådär ett två. Jag bara kände att "nej, detta ska jag sluta med". Och nu har jag varit utan snus i tre dagar. Har inte ens känt det minsta lilla sug efter en prilla. Så konstigt hur man kan sluta av med ett beroende bara sådär. Men kanske snuset bara var en fas i mitt liv. Who knows?

En annan sak jag varit riktigt trött på är mitt hår. Har i flera år drömt om långt hår och faktiskt sparat ut det. Så kul att fläta, ha upp håret i hästsvans osv. Men alltså nää.. mitt hår har nog inte varit så fult och äckligt som det varit nu då jag haft långt hår. Topparna varit så risiga och tunna hur jag än försökt klippa och fixa dem. 



Så idag rök hälften av det. Och jag är så nöjd med resultatet! 
Varför har jag inte klippt håret kort tidigare?!?
Omg vad skönt det är! Känner mig så fin och fräsch!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar